Wednesday 6 December 2017

Sajak Kau CintaKu

Assalammualaikum dan selamat pagi..

Rasa nak update blog pagi ni.. hurm.. 
mungkin terlakar la sebuah sajak.. 
yang bertajuk "Kau CintaKu".
sajak ni apa yang diri ini sedang rasa.
menyukai, mencintai seseorang yang tidak memandang diriku.
mungkin? jika ada jodoh antara kami, pasti bertemu.


Kau cintaku

Senyumanmu,
Telah menggetarkan jiwaku,
Membuatkan aku sentiasa terpaku,
Membuatkan aku terkulai layu,
Membuatkan aku terdiam seribu.

Renungan matamu,
Begitu tajam menusuk kalbu,
Begitu Indah bagiku,
yang membuat aku terpaut padamu,

Sayangnya,
Aku tak tahu apa arti senyuman Dan Renungan itu,
Adakah untuk Dia atau diriku?
Adakah ini hanya perasaanku sahaja?
Atau benar belaka?

Sungguh aku ingin menatap wajahmu,
Namun aku tidak bisa,
Membiarkan hati ini terus tersakiti,
Kerna aku tidak bisa memilikimu.

- Adila Sanusi (7.35pm / Dec 05)

No comments:

Post a Comment